Hybride om voertuigen aan te drijven komen we al een tijdje tegen. Hybride
in de verbindingstechniek, 2 technieken in 1 reparatiedeel (lijmen en
klinken), wordt steeds meer aanbevolen.
Door de ontwikkeling van nieuwe staalsoorten, zoals Boron, HSS en AHSS staal, kunnen autofabrikanten steeds lichtere auto’s maken en ook de nieuwe electronica in de nieuwe voertuigen wordt steeds meer en gevoeliger voor eventueel lassen. Hierdoor veranderen de reparatievoorschriften met als gevolg een andere verbindingstechniek: de hybride verbindingen.
Door het gebruik van de juiste apparatuur en gereedschappen kan bij schadeherstel deze nieuwe verbindingstechniek gebruikt worden. Zo gaat niet alleen de kwaliteit van de
reparatie omhoog maar voldoet men ook aan de eisen die de automobielfabrikant
stelt aan carrosseriereparaties. In de bijgevoegde fotoserie worden deze hybride verbindingtechnieken door ons toegepast tijdens het vernieuwen van
een achterscherm van een nieuwe bmw 5 serie van het model F10.
Voor vragen over deze nieuwe verbindingstechniek kunt u ten alle tijde
contact met ons opnemen, wij zullen uw vragen graag beantwoorden.